Komunikaty

ZAPYTANIE OFERTOWE - "Usługa remontowo-adaptacyjna..."

Świętochłowice, 14.06.2021r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1ustawy  z dnia 11 września 2019 r. - Prawo  zamówień   publicznych, którego  wartość  nie  przekracza  równowartości kwoty 130 000,00  wyrażonej w złotych polskich  (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019; Dz. U. z 2020 r. poz. 288, poz. 2275).

                         Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Świętochłowicach zaprasza do składania ofert na realizację poniższego Zamówienia pod nazwą:

„Usługa remontowo-adaptacyjna służąca poprawie standardu funkcjonowania stołówki szkolnej (wymiana podłogi w jadalni, malowanie jadalni, malowanie kuchni)”

  1. I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Zespół Szkół Ogólnokształcących

ul. Sudecka 5, 41-608 Świętochłowice

  1. II.                  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone będzie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1ustawy  z dnia 11 września 2019 r. - Prawo  zamówień   publicznych, którego  wartość  nie  przekracza  równowartości kwoty 130 000,00  wyrażonej w złotych polskich  (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019; Dz. U. z 2020 r. poz. 288, poz. 2275).

  1. III.                OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Rodzaj zamówienia: Usługa

Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa remontowo-adaptacyjna służąca poprawie standardu funkcjonowania stołówki szkolnej.

  1. Wymiana podłogi w jadalni:

a)      Przygotowanie podłoża i zerwanie starych płytek

b)      Wykonanie warstwy wygładzającej

c)       Montaż wykładziny

  1. Malowanie jadalni:

a)      Przygotowanie podłoża

b)      Malowanie sufitu i ścian farbą emulsyjną

c)       Malowanie lamperii farbą olejną

d)      Montaż nowego blatu i okienka do wydawania posiłku

  1. Malowanie kuchni:

a)      Przygotowanie podłoża

b)      Malowanie sufitu i ścian farbą emulsyjną

  1. IV.               TERMIN I FORMA WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ ODPŁATNOŚCI ZAWYKONANĄ USŁUGĘ

1. Czas wykonywania usługi:zgodnie z podpisaną umową.

2. Usługaświadczona będzie przez Wykonawcę 5 dni w  tygodniu od poniedziałku do piątku,w godzinach pracy placówki.

3. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne po wykonaniu usługi. Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcęjest zrealizowana usługa.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Przygotowanie oferty przez Wykonawcę.

1.  Wykonawca winien prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą.

2.  Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.

3. Oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adreszso@interia.pllub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły.
  3. Ofertę należy przesłać w terminie do dnia28.06.2021 r.

VII. INFROMACJA O WYBORZE OFERTY/UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający informuje Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.Pozostali Wykonawcy otrzymają informację o tym, że ich oferta nie została wybrana drogą elektroniczną na adres e-mail.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia bez podawania uzasadnienia.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 czerwca 2021 10:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Balwierz
Ilość wyświetleń: 112
14 czerwca 2021 10:02 (Damian Balwierz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)