Świętochłowice, 14.06.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 wyrażonej w złotych polskich (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019; Dz. U. z 2020 r. poz. 288, poz. 2275).
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Świętochłowicach zaprasza do składania ofert na realizację poniższego Zamówienia pod nazwą:
„Usługa remontowo-adaptacyjna służąca poprawie standardu funkcjonowania stołówki szkolnej (wymiana podłogi w jadalni, malowanie jadalni, malowanie kuchni)”
Zespół Szkół Ogólnokształcących
ul. Sudecka 5, 41-608 Świętochłowice
Postępowanie prowadzone będzie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 wyrażonej w złotych polskich (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019; Dz. U. z 2020 r. poz. 288, poz. 2275).
Rodzaj zamówienia: Usługa
Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa remontowo-adaptacyjna służąca poprawie standardu funkcjonowania stołówki szkolnej.
a) Przygotowanie podłoża i zerwanie starych płytek
b) Wykonanie warstwy wygładzającej
c) Montaż wykładziny
a) Przygotowanie podłoża
b) Malowanie sufitu i ścian farbą emulsyjną
c) Malowanie lamperii farbą olejną
d) Montaż nowego blatu i okienka do wydawania posiłku
a) Przygotowanie podłoża
b) Malowanie sufitu i ścian farbą emulsyjną
1. Czas wykonywania usługi:zgodnie z podpisaną umową.
2. Usługaświadczona będzie przez Wykonawcę 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku,w godzinach pracy placówki.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne po wykonaniu usługi. Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcęjest zrealizowana usługa.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Przygotowanie oferty przez Wykonawcę.
1. Wykonawca winien prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą.
2. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
VII. INFROMACJA O WYBORZE OFERTY/UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający informuje Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.Pozostali Wykonawcy otrzymają informację o tym, że ich oferta nie została wybrana drogą elektroniczną na adres e-mail.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia bez podawania uzasadnienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025